Nakon više godina priče o novom mostu u produžetku Bulevara Evrope u Novom Sadu i već započetih pripremnih radova, projekat mosta po prvi put dostupan je javnosti.
Zapravo most je predviđen još pre 50-tak godina, ali ograničeni mentalni kapaciteti ne mogu da pojme da se u međuvremenu podigao drugi most, a na putanju ovog se doselilo na desetine hiljada ljudi. Inače put oko Kamenice već postoji i odvaja se tačno tu gde bi je i most zaobišao, a šta tek reći o priči da saobraćaj do par okolnih sela i jedno vikend naselje treba da diktira drastično snižavanje kvaliteta života u samom gradu...
Sigurno... Ne znam da li je kome poznato ali meni i mojim godinama jeste da je tu most predviđen još u SFRJ. Što će reći skoro pre 40 godina. Što se tiče ekologije, da li neko razmišlja koliko se čuva zagađenost vazduha time što više neće biti tolikog saobraćaja kroz Sremsku Kamenicu koja ima popriličan uspon pred semafor. Da li znate šta tamo sve izlazi iz auspuha dok se jadni automobili bore sa teretom? Da li ste razmišljali kako izgleda u ekološkom pogledu skraćenje puta na Popovicu, do Beočina, Ledinaca i uopšte izlazak na Frušku goru i do novog tunela kroz istu? Ne, zabole vas du*e za to. Ekologija je samo ako je protiv vlasti. Pa da vam kažem, ova vlast ima mnogo bitnijih mesta gde je možete udariti za razliku od ovog mosta. Ovakva glupost koju propagirate vas čini garantovano podjednako lošom ili možda lošijom varijantom od ove vlasti.
Pa ovo je sjajno. Ja sam mislio da botovi koji podržavaju ovu imbecilnu ideju barem odokativno znaju o čemu pričate, ali izgleda da vi tupavci u životu niste videli obalu Dunava, nego pišete te svoje gluposti iz nekog udaljenog sela gde je internet juče stigao.
Ja stvarno razumem da je onima sa Limana jako bitno kako će izgledati svaki detalj u širem krugu oko budućeg mosta. Ali zašto je teško zamisliti da će taj budući most imati DVA kraja; da će izazvati neke promene i na kameničkoj strani."Spojiće se i to je to!" Pa isto tako će "se spojiti i to je to" i na novosadskoj strani. Ni na jednoj maketi, skici, ni u jednom tekstu ni slova o tome. Izmedju obale i mesta spajanja i sa kameničke strane ima i kuća, i saobraćajnica, i žaba, i ptica a i ljudi.Verovali ili ne.
Otkako je počela priča o mostu, pokušavam da shvatim kako če izgledati njegova kamenička polovina. I opet čitam detaljno objašnjenje u kojem nema gotovo ni reči o tome. Kao da su sa kameničke strane samo livade, bez kuća, ljudi, ulica...Ili još nije ni isprojektovano rešenje, nego će naknadno, u hodu, pa kako ispadne?
lakse je kaciti se na tudje projekte nego smisliti novi adekvatniji za novo vreme. Nekada ne moze da se predvidi tako drugoročno šta će biti u novom v remenu da moze da se decenijama ranije planira mesto za izgradnju mosta. mislim da je deplasiran , da je potreban kao jedan od ali nije neophodan.I dalje će biti potreban isti taj koji sad nedostaje.
Odlicno, ja podrzavam ovaj novi most od pocetka...to ce biti jako korisno i jako pametno/ lepo za nas NOVI SAD. A oni koji se zale/bune za most itd...neka idu da zive na selo, kada im sve smeta i kraj.
Ništa viseća limarija.Hoćemo most od betona .Ko održava čelične užadi koje se kod promene temperature produžuju ili skraćuju,ko održava limariju tkzv žeželjevog mosta od korozije ispod i iznad vode.Sem betonskih sve mostove treba dnevno održavati.Veliki gtadovi imaju isjučivo betonske mostove a ne kinesku limariju bez duše,kićeraj.
Grade most a nisu izvrsili pravno imovinske odnose na bačkoj strani, da li misle da nam na brzinu otmu dedovinu. Pitam ovo gradske oce jer do dana danas niko nije došao i rekao vaša vrednost zemljišta i kuća je ta i ta. Bojim se da će ovde izbiti ozbiljan problem ja moje neću dati da bih negde kupio špaiz za novce koje grad ponudi
@Lale: Kako da ne, zasto bi neko iz centra, Rotkvarije, Banatica, sa Limana 1, 2 pa i 3, dobrog dela Grbavice za Srem isao preko tog novog mosta? I obrnuto, kao i oni koji idu preko grada za tranzit?
@Milanče: Pusti ispite, koliko si mostova izgradio? Pitaj kolege koji jesu sta kazu za "resenje"...
Na mostu nema kamiona, nema autobusa, a u prvi mah je bio predstavljen kao obilaznica kako je i planirano u onom prastarom urbanističkom planu. Dakle, sve je bila laž. Most se gradi zbog nečeg sasvim drugog. Ostavljam na volju da sami zaključite, mada je sve jasno. Nadam se da će jednog dana sadašnji urbanisti odgovarati za ovo svoje nedelo.
Ja sam građevinski inženjer u penziji. Svojevremeno sam polagao dva ispita iz mostogradnje. Jedan je bio Masivni mostovi a drugi Čelični ili metalni mostovi. Posebno mi se sviđaju komentari mnogih neznalica koji su veći stručnjaci od stručnjaka. Takvi smo mi Srbi.
Šta je sa prirodom? Sa strogo zastićenim vrstama biljaka i životinja? Šta sa sužavanjem Dunava i opasnošću od poplava? Šta sa ljudima koji žive na Bulevaru Evrope? Obilaznica u sred gusto naseljenog dela grada? Ovo je propast… nema pameti. Hvala aktivistima na borbi.
Ovi će sve devastirati samo zarad provizije i puno, puno, pino para u njihovim džepovima. To što novosađani NEĆE taj most šta njih briga. Sugrađano, ovom ološu NE SMEMO pustiti da radi šta hoće.
Ne znam kome treba ovaj most kad su baš lepe dugačke nepregledne kolone kad se putuje ka Sremskoj Kamenici.
Eto vidimo kako nam je standard porastao i kako nam je lepo dok polako putujemo.
Zamislite ovako...otvoren novi most, saobracaj za sremsku stranu komplet ide tim mostom, saobracaj iz Srema komplet tim mostom. Most Slobode sluzice samo da kamenicani predju u NS i za nista drugo.
Napravite ljudima da im put prolazi kroz zgradu sa ugledom na najnovije kineske urbane gradove. Ovo što pravite je zastarelo, ukorite Kineze i tražite da po zadnjoj modi naprave.
A koji kilometar dalje jos uvek prelaze sa skelom. Prece je galensima napraviti spust. Nego, da li ste videli parking kod Banovine? Nema tamo parka. Jos jedna sanskabo prevara.
Уколико не прошире обилазницу око Каменице за још две траке на мосту и кружном току са сремске стране биће кркљанац.
Надам се да неко размишља и о томе...
Ideja za biznis: stan u novim zgradama Galensa u nivou mosta da se otvori hamburgerija “Jedite kod Dzoa”
Ionako nemamo brze hrane na Limanima a da je valjana.
Cestitam, most ce ulepsati Novi Sad a I biti od velike koristi gradjanima. Nek se pogode Sa kinezima Da naprave u futogu isto jedan most. Na djuture, 2 mosta za te pare... Kad su majstori vec na terenu.
Do juče je nejaki Miloš (Vučević) tvrdio, da će preko mosta ići o b i l a z n i c a oko Grada. Sada čitam, da neće ići preko osta kamioni, autobusi i druga teška vozila ? ! ...
Režim laže li laže. Pročitane barabe - cilj Vam je ugraditi se u baš svaku investiciju. naravno iz budžeta, na štetu građana.
Škole na šta liče, bolnice, prljave ulice, deca se leče pozajmicama i SMS-om.
U 21. veju nije planiran javni saobracaj??? Ne nego samo dizel vozila, jedno po jedno, nikako tamo neki elektricni trotineti i sl.
Od kineskog zajma za kineske izvodjace... a ko ce to da otplati?
Уместо да имамо нови мост другачијег дизајна од моста Слободе, ми добијамо кинеску копију. Погледајте мостове Будимпеште. Сваки је уникатан. Али ми смо добили неки кинески извучен из неке фијоке направљен као шаблон. Избацили овим нашим телетабисима пар комада и они оперисани од укуса изабраше ову копију...
Ko kupi stan tamo neka mu je sa srecom, most prolazi ispos terasa i nije mi jasno zasto su napravili Lidl tamo ako su znaju da ce graditi most. Ono je cumez lokacija.
Meni je odlična ova formulacija: da će intenzivni lokalni saobraćaj ometati sve one koji tranzitiraju ovom deonicom. Znači mi svi da se iselimo da bi ovi u tranzitu neometano prošli. Pa genijaci trebali ste negde drugo da pravite tranzit a ne u sred grada.
Sta bi sa onim da se bul Evrope podize iznad tla od Zonedove zgrade sve do mosta? Mislim da je to cak neophodno jer je veliki saobracaj u pravcu koji ga preseca Centar-Telep.
Hajde ljudi da malo razmišljate dalje od mandata koji ste ukrali, pa isplanirajte tramvajske šine duž mosta, pa putem čitavog Bulevara Evrope...
Krenite korak po korak da povezujete grad tramvajskim prevozom i da se rastereti saobraćaj u Novom Sadu.
Povežete NN sa Sremskom Kamenicom,
Povežete centar sa Futogom,
Povežete centar sa Klisom
Povežete centar sa limanom i da vidite kako će se rasteretiti saobraćaj u Novom Sadu.
A onda počnete da mislite 10 godina u napred pa povežete Bačku Palanku sa dvokolosečnim šinama i Novi Sad, pustite nekoliko šinobusa da ide i povežete sva okolna mesta i rasteretite ulaz u Novi Sad, tako i sa druge strane povežete prema Bačkom Petrovcu, Temerinu, Zrenjeninu, sa preke strane uz Dunav povežete od Neština do Petrovaradina.
Sa druge strane povežete Novi Sad do Titela.
Onda možete da gledate kako se ljudi vraćaju na sela, da žive u mirnim sredinama, manje stresa, manje razvedenih brakova...
Gde god ide pruga, iznad pruge postavite solarne panele, pa dobijete i novi način proizvodnje električne enerigije.
Možete paralelno, ali odvojeno zelenim površinama da napravite i biciklističke staze, pa da ima da se voze i oni koje vole rekreacije...
Ali ko bi još mislio dalje od toga šta se može ukrasti i izgraditi samo u korist Galensa i svoju korist...
Prave obilaznicu kroz prečnik grada, da bi prvo On na sva ona Njegova !@#$% usta najavio pravljenje mosta, pa su onda podigli cenu za više od dva puta, pa je onda On otvorio gradilište pred izbore- a na kraju je urađen projekat koji je dao i ekonomsku opravdanost!
"Takođe, budući da je reč o posebnoj zoni za koju važe pravila ministarstva, svi objekti moraju biti udaljeni od objekta vojske najmanje 50 metara. Međutim, kako tako nešto nije moguće postići tokom gradnje, ministarstvo se složilo da se njihovi objekti izmeste na potrebnu razdaljinu pre izgradnje mosta. "
Najgori gradonačelnik u istoriji Novog Sada je zamolio a onda on isti ali sada kao nagrađeni podobni ministar - odobrio?!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO: 021.rs donosi detalje o novom mostu u Novom Sadu - pogledajte šta sve piše u kineskom projektu
Dragana Prica Kovačević
dragana@021.rs
Novi Sad
•07.03.2023.
•13:17 > 13:17
Komentari 63
Nemanja
Zapravo most je predviđen još pre 50-tak godina, ali ograničeni mentalni kapaciteti ne mogu da pojme da se u međuvremenu podigao drugi most, a na putanju ovog se doselilo na desetine hiljada ljudi. Inače put oko Kamenice već postoji i odvaja se tačno tu gde bi je i most zaobišao, a šta tek reći o priči da saobraćaj do par okolnih sela i jedno vikend naselje treba da diktira drastično snižavanje kvaliteta života u samom gradu...
Djole
Bojan
Pa ovo je sjajno. Ja sam mislio da botovi koji podržavaju ovu imbecilnu ideju barem odokativno znaju o čemu pričate, ali izgleda da vi tupavci u životu niste videli obalu Dunava, nego pišete te svoje gluposti iz nekog udaljenog sela gde je internet juče stigao.
@Mara
Mara
@Mara
Mara
Marica
Grn
Ništa ti ne razumeš, a? Samo bi proterivao, pretio, inatio se.
Trt
Juče prvi put ispuzao iz svinjca i video gradski kvart a danas bi da tera na selo...
dejA
Dragan
triplex
андра
za svakog ponešto
Дуле
/
pojma vi nemate
@Milanče: Pusti ispite, koliko si mostova izgradio? Pitaj kolege koji jesu sta kazu za "resenje"...
Trpimir
Bob
Ljudska glupost nema granica.
Zorro
Куп је битан
Map
Sale
/
da je napravljena ta obilaznica ne bi bilo ni tog kamiona kojeg krivite
Milanče
Pavle
Novosadjanka
Kamiondžija
NS49
Eto vidimo kako nam je standard porastao i kako nam je lepo dok polako putujemo.
Slomljena Kičma
Idealist
Lale
Bot
Slavko
///
G pen
albino
Новосађанин
Надам се да неко размишља и о томе...
Madzolino
Ionako nemamo brze hrane na Limanima a da je valjana.
@Markos
MileMi
Stari novosadista
Režim laže li laže. Pročitane barabe - cilj Vam je ugraditi se u baš svaku investiciju. naravno iz budžeta, na štetu građana.
Škole na šta liče, bolnice, prljave ulice, deca se leče pozajmicama i SMS-om.
Stanite, nezajažljive barabčine, ako boga znate.
Bubuleja
Od kineskog zajma za kineske izvodjace... a ko ce to da otplati?
markos
A kako ce se to sve spojiti na Fruskogorski put?
--
Ide obilaznicom oko Kamenice, pa ce biti petlja negde kod motela Sunce ako se ne varam.
Tacoma Bridge
Комша
Tjo
Markes
Goran
Pitanje
w
Limanac
Đuro Strugar
Krenite korak po korak da povezujete grad tramvajskim prevozom i da se rastereti saobraćaj u Novom Sadu.
Povežete NN sa Sremskom Kamenicom,
Povežete centar sa Futogom,
Povežete centar sa Klisom
Povežete centar sa limanom i da vidite kako će se rasteretiti saobraćaj u Novom Sadu.
A onda počnete da mislite 10 godina u napred pa povežete Bačku Palanku sa dvokolosečnim šinama i Novi Sad, pustite nekoliko šinobusa da ide i povežete sva okolna mesta i rasteretite ulaz u Novi Sad, tako i sa druge strane povežete prema Bačkom Petrovcu, Temerinu, Zrenjeninu, sa preke strane uz Dunav povežete od Neština do Petrovaradina.
Sa druge strane povežete Novi Sad do Titela.
Onda možete da gledate kako se ljudi vraćaju na sela, da žive u mirnim sredinama, manje stresa, manje razvedenih brakova...
Gde god ide pruga, iznad pruge postavite solarne panele, pa dobijete i novi način proizvodnje električne enerigije.
Možete paralelno, ali odvojeno zelenim površinama da napravite i biciklističke staze, pa da ima da se voze i oni koje vole rekreacije...
Ali ko bi još mislio dalje od toga šta se može ukrasti i izgraditi samo u korist Galensa i svoju korist...
n
Samo pitam
Apsurdistan
Iskreni Vernik
Starosađanin
Najgori gradonačelnik u istoriji Novog Sada je zamolio a onda on isti ali sada kao nagrađeni podobni ministar - odobrio?!
Tit
Most pored mosta
Rasa sa salasa
Kiki
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H